اخبار

خرید و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جهت مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی

خرید و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جهت مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی

در تاریخ 20/11/93 در راستای اجرای برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در دهه ایام ا... مبارک و خجسته فجر پروژه راه اندازی سی تی اسکن در مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی افتتاح شد.

در این آیین که تنی چند از مسئولین استان، شهر و دانشگاه از جمله جناب آقای حیدری طیب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، رئیس محترم شورای شهر، نماینده محترم استانداری، ریاست محترم دانشگاه و معاونین ایشان و سایر مسئولین حضور داشتند.

در این مراسم نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از فعالیت های ریاست محترم دانشگاه و مسئولین بیمارستان در زمینه بهسازی و تلاش های صورت گرفته در رفع نیاز همشهریان قدردانی نموده و خواستار توسعه برنامه های خدمت رسانی در سایر زمینه های مشابه شدند.

دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس خریداری شده دیجیتال بوده و نسبت به دستگاه قبلی موجود در این مرکز 8 برابر وضوح تصویر داشته و با سرعت 4 برابر ارائه خدمت می نماید. هزینه صرف شده برای این دستگاه بالغ بر دو میلیارد می باشد.

با توجه به مرکز تروما بودن این بیمارستان وجود این دستگاه در رفع نیاز بیماران و مراجعه کنندگان بسیار مؤثر بوده و دست اندرکاران این مرکز امید دارند با تلاش های صورت گرفته بتوانند در رفع آلام و مشکلات بیماران گام مؤثری برداشته باشند.  


00





00


00

00

00


000

 

00

 

0
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید