اخبار

پیام تبریک مشترک عیدسعیدفطرتوسط ریاست ومدیریت محترم مرکز

پیام تبریک مشترک عیدسعیدفطرتوسط ریاست ومدیریت محترم مرکز

ریاست ومدیریت محترم مرکز طی پیامی مشترک حلول ماه شوال وفرارسیدن عیدسعیدفطر را به همکاران محترم مرکزتبریک گفتند،در متن این پیام آمده است:

طبیعت با بهار طراوت می‌یابد و معنویت با بهار رمضان اوج می گیرد. بهار طبیعت با نوروز آغاز می‌شود و بهار معنویت با ماه رمضان. سردی طبیعت با شکوفه‌های بهاری و سرود بلبلان رخت بر می‌بندد و یخ‌های عصیان و نافرمانی، با زمزمه‌های نیمه شب رمضان و ترنم دعای رمضانیان آب می‌شود. در رمضان است که می‌توان هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افکند و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را، جشن گرفت.
این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌‌های افطار، لحظه‌‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خدا است.
فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکر برای توفیق عبادت، ذکر، خشوع و توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب را به محضر کلیه مومنان خصوصا همکاران محترم و زحمتکش مرکزآموزشی درمانی طالقانی صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای حل مشکلات سرزمین مقدسمان تلاش کنیم و نظاره‌گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت در پیشبرد آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام در ایران اسلامی باشیم.

                               دکترفرشید رییسی                    ارسلان نادری پور                       

                                                      

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید