اخبار

ریاست و مدیریت محترم مرکز طی پیامی مشترک دهه کرامت راتبریک گفتند

ریاست و مدیریت محترم مرکز طی پیامی مشترک دهه کرامت راتبریک گفتند

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام بسیار مبارک و پر برکتی است.

دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم گردد. این دهه سرشار از معانی، ارزش ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و کمالات انسانی است.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است. مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

حضرت فاطمه معصومه (س) دخت هفتمین امام، از زمره زنان عفیف و پاکدامنى است که در راه امامت و ولایت رنج هاى طاقت فرسایى کشید، غصه ها خورد، سختى ها و مشکلات سفر را تحمل کرد و همچون یعقوب به اشتیاق و امید دیدار یوسف شتافت.

مضجع شریف امام رضا(ع) و بارگاه منور و قدسی کریمه اهل بیت(س) همچون نگینی درخشان بر خاک ایران زمین و سند افتخاری برای ساکنین این سرزمین در پیروی از ائمه اطهار محسوب می شود.

فرا رسیدن ایام با برکت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت (علیهاالسلام ) و همچنین میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را به حضور همکاران گرامی تبریک عرض می نماییم.

                                                      دکترخسرو فرهادی                           ارسلان نادری پور

                                                           رییس مرکز                                     مدیرمرکز

       

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید