اخبار

پیام تبریک ریاست و مدیریت مرکز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک ریاست و مدیریت مرکز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
دکترخسروفرهادی و آقای نادری پور طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و کارمندان مرکز تبریک گفتند.متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:
دوم لغایت هشتم شهریورماه هرسال مقارن با گرامیداشت هفته دولت نامیده شده است و  دولت به عنوان یکی از ارکان اصلی قوای سه گانه کشور و نهادی متعهد به اجرای همه جانبه قوانین موضوعه  و در صفوف نخست خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی می باشد و همچنین چهارم شهریور و سومین روز از هفته دولت، موسوم به روز کارمند است ؛ روز تجلیل از کسانی که با خلوص، صداقت و پشتکار، صبور و شکیبا، کمر همت در راه خدمت به مردم بسته اند، و با عزمی راسخ، در دستگاه های متنوع از هیچ کوششی دریغ نمی دارند.
هفته دولت تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود یعنی تواضع، عشق به مردم، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفتند.
هفته دولت فرصتی ارزشمند است ، برای تجدید عهد و پیمان ارکان متفاوت دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، دو اسطوره فراموش‌نشدنی که تا بودند در تکاپو و تلاش برای اعتلای این نهال بودند و در فرجام هم با خون خود این نهال نورس را آبیاری نموده‌اند.
بی تردید ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تاسی نمایند. این ایام فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند. به پاس تجلیل از زحمات کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی ایران قرار داده اند و خصوصأ پرسنل محترم مرکز، تبریک و تهنیت عرض می نماید و  توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستاراست.
۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید