اخبار

پیام تبریک ریاست و مدیریت محترم مرکز به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک ریاست و مدیریت محترم مرکز به مناسبت عید سعید قربان
دکتر خسرو فرهادی ریاست محترم وآقای ارسلان نادری پور مدیر محترم مرکز طی پیامی عید سعید قربان را به همکاران محترم مرکز تبریک گفتند.متن این پیام به شرح ذیل میباشد:
عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسان از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید برآمدن روزی نو و انسانی نو است. غدیر یک روز نیست یک تاریخ است یک نوع عقیده و فکر است و نشان دادن خورشید است. غدیر یعنی دست انسان در دست ولی خدا و امام معصوم و بیمه شدن از طاغوتها، یعنی تداوم رسالت. غدیر عید عدالت و رهبری است، عید انسانیت و کمال طلبی است، غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.اینجانب به نوبه خود فرارسیدن عید سعید قربان روز تجلی کمال انسانی و رسیدن انسان به سر منزل مقصود و روز عید غدیر خم روز امامت و ولایت را خدمت تمامی اساتیدوکارکنان محترم بیمارستان طالقانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خدواند بی همتا و منان مسألت داریم.
به یمن این دو عید بزرگ، همه ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق روشن و آشکار گردیده؛ قرار دهد و در این صراط سعادت و خوشبختی حفظ فرماید و این سعادت را نصیب ما نماید تا در مقابل آزمایشهای الهی و فتنه های آخر الزمان با صبری نشأت گرفته از ایمان، مقاومت نموده و سربلند و پیروز از آن بیرون آئیم چرا که هیچ انسانی بدون آزمایش الهی از این سرای فانی بیرون نرفته و از دروازه مرگ عبور نخواهد کرد.امتی که پاسدار عید قربان ها و غدیر خم ها باشد؛ عاشوراهای مظلومیت و کربلاهای خون و شهادت را شاهد نخواهد بود و ولایت در غربت و تنهایی نخواهد ماند.عید قربان و عید غدیر خم با نماز و عبادتش با ذکر و دعایش با قربانی و صدقات و احسانش، بستری برای جاری ساختن مفهوم عبودیت و بندگی است.

خوشا روایت بسم الله بر گلوی خویش خواندن و کلمه توحید را بر تخت پادشاهی قلب نشاندن!
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید