اخبار

پیام معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز معلم

پیام معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز معلم

اساتید؛ چشمه های جوشان اخلاق و کرامت هستند

پیام معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز معلم و توضیح درخصوص برگزاری مراسم روز معلم بدین شرح است:

به نام خدا

تقدیر از معلمان؛ شکوه یادمان منابع سرشار از نور و ایمان و چشمه های جوشان کرامت و اخلاق است ،که چون وظیفه ای مهم ، بر دوش یکایک متعلمان قرار دارد، تا قدرشناسانه این جواهر گرانبهای جامعه را پاس دارند.

روز معلم و هفته گرامیداشت مقام معلم و اساتید را چون فرصت ارزشمندی برای تکریم و تجلیل از اساتید دانشگاهی می دانیم و همت آنان را در توسعه علوم پزشکی، پژوهش و کوشش عالمانه در ارتقای آموزش ، قدر دانسته و با افتخار از آنان یاد می کنیم.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات همه اساتید ارجمند که در طول سال گذشته در کلاس های درس ،آزمایشگاه ها ، مراکز آموزشی و درمانی و بربالین بیماران ، نهایت سعی خود را برای انتقال دانسته ها و تجربیات گرانقدرشان به دانشجویان ،به کار گرفته‌اند ، روز معلم و استاد را صمیمانه به آنان تبریک می گویم.

همانگونه که می دانید همه ساله این مناسبت فرخنده ، بهانه شیرینی برای گردهمایی اعضای محترم هیات علمی و خانواده های عزیزشان فراهم می آورد ، اما با توجه به رخدادهای اخیر ، همچون سیل در استان و استانهای همجوار و محدودیت‌های موجود، این آیین سالیانه، بنا بر پیشنهاد و رهنمود تعدادی از اساتید محترم ، امسال به طور مختصر و بدون حضور خانواده‌های ارجمند برگزار گردیده و با اختصاص بخشی از هزینه‌ها به مناطق سیل زده، در ادامه پویش ملی بهار همدلی ،هدایای نقدی اعضای فرهیخته هیات علمی نیز جذب و در مسیر احداث خانه برای هموطنان عزیز آسیب دیده در این مناطق، قرار می گیرد.

در پایان بار دیگر ضمن تبریک روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و اساتید دانشگاهی و با عذرخواهی از یکایک این عزیزان، امیدوارم در تمام شئون زندگی ، از جمله مسیر مقدس تحقیق ، تدریس و اندیشه ورزی همچنان موفق و سرشار از امید و توفیق باشید.

دکتر حبیب اله خزایی
   معاون آموزشی


۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید