اخبار

تبریک به مناسبت روز میلاد نگین درخشان مهر و عاطفه پرستار زخم های به خون نشسته صحنه کربلا حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار

تبریک ریاست و مدیریت مرکز آموزشی درمانی طالقانی (ره) به مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار

تبریک ریاست و مدیریت مرکز آموزشی درمانی طالقانی (ره) به مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
آقای دکتر فرهادی و آقای کاظمی ریاست و مدیریت بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همکاران دلسوز و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض نمودند

رسانه جدید هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد وچه نسازد مانند روزی است که از مادرش زاده شده ، از گناهانش پاک میشود.       

 پیامبر اکرم (ص)

 

زیستن درکرانه های درد ورنج ،بیدار خوابی برای روشن نگاه داشتن نور حیات ،رفت وآمد مدام در نقطه آغاز و پایان وتولد و مرگ ، داستان زندگی روزمره پرستاران است ، آن گونه که شکوه عشق و فداکاری پیام آور کربلا آن را به اوج شایسته اش رساند. هم آنان که حتی اگر منشور حقوق بیمار نبود ، مونس وهمدم ناله ای کوتاه وحزن آور تا فریادهایی دلخراش بوده وهستند تا جامعه بداند نگهبانان سلامت ، درسخت ترین شرایط بیمار ، امید به زندگی در نگاه گرم و دستان شفا بخش آنان لانه کرده است  و آنان به صفت حیات بخشی شهره اند.

فرصت را غنیمت شمرده این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران عزیز و به ویژه پرستاران زحمتکش و دلسوز بیمارستان آیت الله طالقانی(ره)تبریک وتهنیت عرض نموده واز تلاشهای بی شائبه و زحمات شبانه روزی شما عزیزان در ارایه خدمت تشخیصی و درمانی به بیماران کمال تشکر وقدردانی را داشته باشیم.

 

 

۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
روابط عمومی بیمارستان آیت الله طالقانی ( ره) |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید