اخبار

انجام بیش از 20 هزار عمل جراحی در بیمارستان آیت ا... طالقانی(ره) در 6ماهه سال جاری

دکتر سیفی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی رئیس بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره) کرمانشاه

رسانه جدید  رئیس بیمارستان آیت اله طالقانی(ره) اعلام کرد : از ابتدای سال 1401 تا پایان شهریورماه امسال بیش از 20 هزار عمل جراحی در این مرکز انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مهرداد سیفی به بیان بخشی از خدمات ارائه شده در بیمارستان آیت ا... طالقانی(ره) در  6 ماهه اول سال پرداخت و گفت: طی این مدت  20 هزار و 856 عمل جراحی و 27 هزارو 753 مورد سی تی اسکن در این بیمارستان انجام شده است .

وی همچنین با بیان اینکه تعداد کل مراجعین این مرکز طی این مدت 33 هزار و 703 نفر بوده است گفت: در ایام اربعین نیز 233 نفر از زائرین به صورت ویژه در این مرکز پذیرش شده اند.

دکتر سیفی همچنین از اجرای پروژه اورژانس جدید با ظرفیت 70 تخت طی این مدت خبرداد و گفت: این بخش شامل اتاق ایزوله ، جراحی سرپایی ،آزمایشگاه، تحت نظر و CRP می باشد.

به گفته او طی این مدت بازسازی 2 بخش ارتوپدی و جراحی با ظرفیت 68 تخت (هر بخش 34 تخت ) صورت گرفته و بخش آنکولوژی و هماتولوژی نیز با 24 تخت و حضور یک نفر فوق تخصص آنکولوژی فعال بوده است.

دکتر سیفی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد 8 متخصص مغز و اعصاب ، 7 متخصص ارتوپدی ، 6 جراح عمومی ، 4 فوق تخصص جراحی پلاستیک ، 10 متخصص بیهوشی و 4 جراح فک و صورت در بیمارستان آیت اله طالقانی مشغول فعالیت هستند گفت: هم اکنون 3 فوق تخصص غدد ، 5 متخصص داخلی ، 2 پزشک عمومی و 2 متخصص قلب نیز در کلینیک دیابت این مرکز مشغول فعالیت هستند.

۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید