اخبار

پیام تبریک رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی به مناسبت عید مبعث و قدردانی از تلاشهای همکاران جهت آمادگی در بحران سیل اخیر

پیام تبریک رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی به مناسبت عید مبعث و قدردانی از تلاشهای همکاران جهت آمادگی در بحران سیل اخیر
 
             "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
🔸عید برگزیده شدن پیامبر رحمت و کرامت، اشرف مخلوقات و سرور کائنات و در یک کلام رحمتُ للعالمین و خوبترین خلقت خدا ، حضرت محمد مصطفی (ص) را که آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت است به همه همکاران ارجمند و بر تمام مسلمانان جهان تبریک عرض می نمایم.
 
🔸روزهای آغازین سال جدید همراه با لحظاتی پر التهاب برای هم میهنان و هم استانی های محترم بود که هم زمان با هشدارهای های اعلام شده مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی به حالت آماده باش درآمده و تمهیدات پیشگیرانه را اجرا نمود.
 
🔸لازم است در این فرصت از تلاش و همت کلیه همکاران محترم خصوصا اعضای تیم مدیریت بحران که در ۴۸ ساعت اول شرایط سختی را تحمل نموده و به صورت شبانه روزی در مرکز حضور داشته و بدون وقفه و به صورت مستمر امنیت و ایمنی ساختمان، تاسیسات، همکاران و بیماران را فراهم نمودند قدردانی و سپاسگزاری نمایم. برای کلیه همکاران سلامتی، سعادت و سرافرازی را آرزو دارم و امیدوارم همدلی و همراهی  ها مستدام باشد.
 
                دکتر خسرو فرهادی
رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی
 
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید