اخبار

کسب گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی بالینی / ریاست مرکز آیت ا... طالقانی(ره) طی پیامی این موفقیت را تبریک گفتند

بیمارستان طالقانی کرمانشاه.بیمارستان طالقانی کرمانشاهاتاق عمل بیمارستان طالقانی کرمانشاه مرکز آیت الله طالقانی کرمانشاه دکتر سیفی جراح پلاستیک بیمارستان طالقانی کرمانشاه جراحی پلاستیک و ترمیمی بیمارست

تبریک

🔸متن پیام ریاست مرکز بدین شرح است:


بسمه تعالی

حضور خانواده معزّز مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی آیت ا... طالقانی (ره)

 سلام علیکم
ضمن آرزوی روزهای پر خیربرکت برای عزیزان، کسب گواهینامه درجه یک اعتبار بخشی بالینی و تحقق استاندارد های مربوطه که بیانگر نگاه حرفه ای و جامع نگر شما همکاران عزیز می باشد، بسیار مسرت بخش بوده و موجب مباهات و سرافرازی است.

بی شک عملکرد مطلوب، تلاش، همدلی خستگی ناپذیر تمامی همکاران، مسئولین، اعضای کمیته مدیریت و رهبری و تمامی کمیته های تخصصی در مسیر توسعه و تعالی سازمان و ارائه تصویری درست و سازنده از بیمارستان آیت ا... طالقانی(ره) درخور تقدیر و ستودنی است.

 اینجانب این موفقیت را که محصول یک کار گروهی و ارزشمند بوده، به تمامی همکاران ساعی بیمارستان آیت ا... طالقانی(ره) تبریک عرض نموده و اطمینان دارم که با ظرفیت بسیار خوبی که در منابع انسانی ،فیزیکی و گروهی در این مرکز بزرگ وجود دارد در اینده نیز این مسیر پیشرفت با درجات بهتر ادامه خواهد داشت.

 تلاش تک تک شما همکاران عزیز را می ستایم و از درگاه حضرت باریتعالی توفیق روز افزونتان را در خدمت بهتر و بیشتر به بیماران مسالت می نمایم    .

      با احترام-دکتر مهرداد سیفی 

رئیس مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی آیت ا... طالقانی(ره)

روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید