اخبار

معرفی و قدردانی از واحد آمار مرکز آیت ا...طالقانی(ره) کرمانشاه

بیمارستان طالقانی کرمانشاه شکوفه ملکی کارشناس آمار بیمارستان طالقانی کرمانشاه مرکز ترومای غرب کشور دانشگاه علومی پزشکی کرمانشاه
🔹️واحد آمار مرکز آیت ا... طالقانی(ره)که زیر مجموعه واحد امار و مدارک پزشکی مرکز می باشد به طور جدی و فعال، فعالیت خود را از آذر ماه 1399 با هدف اصلاح و ارائه دقیق آمار و شاخص های بیمارستانی آغاز نمود.
🔹️ در این مسیر 2 سال و نیم، واحد آمار با همکاری تمامی پرسنل مرکز از جمله واحد IT ، کارشناس HIS و واحد بهبود کیفیت مرکز به بررسی، حذف گزارشات اضافی و اصلاح گزارشات موجود در HIS از جمله: بررسی هفتگی آمار بیماران هر بخش و نهایتا آمار ماهیانه بخش ها، بررسی وضعیت هنگام ترخیص بیماران، بررسی تعداد مرگ و میر بیماران، بررسی تعداد اعمال جراحی، گزارش زائرین اربعین، گزارش سطوح تریاژ و بسیاری موارد دیگر پرداخته است.
🔹️خوشبختانه امروز با یاری خداوند متعال و تلاش همکاران مرکز به هدف اصلی واحد آمار که اصلاح و ارائه دقیق آمار بود، بسیار نزدیک شده و همچنان کارشناس آمار و همه همکاران واحد آمار و مدارک پزشکی و واحد IT در تلاش هستند با بهره گیری از دانش روز دنیا آمار ها و شاحض های دقیقی از عملکرد بیمارستان که نشان دهنده زحمات همه همکاران می باشد ارائه دهند.
🔹️دراین راستا تیم مدیریت مرکز که خود همپای واحد آمار در این بهبود عملکرد بوده ،از تلاشهای بعمل آمده از سوی کلیه عوامل این امر،به ویژه سرکار خانم شکوفه ملکی(کارشناس ارشد آمار زیستی) کارشناس آمار مرکز قدردانی نموده و برای این تلاشگران آرزوی سعادت و سلامت را دارند.


روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)


۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید