اخبار

تقدیر و تشکر هیات مدیره بیمارستان آیت ا...طالقانی(ره) در پی بحران رخداده اخیر

تقدیر و تشکر هیات مدیره بیمارستان آیت ا...طالقانی(ره) در پی بحران رخداده اخیر
در پی بحران  مورخ پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ بیمارستان ، هیات مدیره پیامی صادر کردند

متن پیام بدین شرح است:

پرسنل بزرگوار بیمارستان آیت ا... طالقانی(ره)به ویژه عزیزان درگیر بحران اخیر
سلام علیکم
درود بی‌پایان بر شما که در  سختی ها از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌اید و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود با  ارائه خدمات امدادی و سلامت به عزیزان نیازمند ، در رخداد پیش آمده پرداخته‌اید؛ بدون تردید چنین عملی موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند و در این راستا از تخصص و مهارت حرفه ای خود اسیب دیدگان را بهره مند می­سازند . اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.
لذا در رسالت خود می‌دانیم از عزم و همت والای تان  قدردانی نموده و تلاش شما را پاس میداریم وتوفیق روز افزونتان را در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش این مرز و بوم در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی‌فداه) از محضر خداوند منان خواستارم.

ضمنا به پیشنهاد سوپر وایزر محترم بالینی و تایید مدیر پرستاری افراد معرفی شده ،مورد تشویقی کتبی درج در پرونده قرار گرفتند.


روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)

۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید