آقای سجاد محمدی، مدیر پرستاری مرکز آیت ا... طالقانی(ره) بیان داشت اقدامات انجام شده نتیجه همکاری و هم دلی تمام پرسنل بیمارستان بوده و کلیه اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به مددجویان مراجعه کننده به این بیمارستان بوده، لذا از زحمات تک تک پرسنل سخت کوش و توانا قدر دانی و تشکر میکنیم.
اقدامات انجام شده به شرح زیل می باشد:
۱-راه اندازی سیستم اطلاع رسانی پایان هر شیفت سوپروایزر
۲-راه اندازی اتاق تریتمنت مستقل در بخش آنکولوژی
۳-انجام نسخه های الکترونیک در تمام بخش ها
۴-کوتاه کردن مسیر انتقال بیماران از اورژانس به اتاق عمل
۵-انتقال نمونه ها به آزمایشگاه توسط کمک بهیاران اورژانس
۶-تغیر پرونده های اورژانس
۷-پیامک ترخیص جهت کل مددجویان
۸- پوستر های QR در تمام بخش ها جهت آموزش
۹-لیست الکترونیک اتاق عمل
۱۰-انجام تمام درخواست ها قبل از شروع عمل
۱۱-خلاصه پرونده های الکترونیک
۱۲-شرح عمل الکترونیک
۱۳-انجام ریپورت سی تی اسکن در عصر شب به صورت الکترونیک و عدم اعزام آمبولانس
۱۴-آمار پایان شیفت دفتر پرستاری و سوپروایزری به صورت الکترونیک و یکپارچه
۱۵-تریاژ الکترونیک و حذف دفتر تریاژ
روابط عمومی مرکز آیت ا... طالقانی (ره)