اخبار

انجام بلوک عصبی(بی حسی) تحت گاید سونوگرافی اندام فوقانی تنها در مرکز ایت اله طالقانی(ره)

انجام بلوک عصبی(بی حسی) تحت گاید سونوگرافی اندام فوقانی تنها در مرکز ایت اله طالقانی(ره)

بلوک عصبی، طالقانی، بی حسی، بیهوشی
دکتر غلامی متخصص بیهوشی و مدیرگروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز خرسندی درخصوص استفاده از روش‌های سریع بی‌حسی گفت: در مرکز آیت الله طالقانی (ره) از روش "بلوک عصبی تحت گاید سونوگرافی" برای بیماران بدحال اندام فوقانی بدون نیاز به بیهوشی جنرال انجام می‌گیرد که باید گفت این اقدام تنها در این مرکز انجام می‌شود.

دکتر غلامی

 

انجام بلوک عصبی(بی حسی) تحت گاید سونوگرافی اندام فوقانی تنها در مرکز ایت اله طالقانی(ره) / حضور ۲۴ ساعته متخصصان بیهوشی در اوج کمبود شدید پزشک بیهوشی دکتر غلامی متخصص بیهوشی و مدیرگروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز خرسندی درخصوص استفاده از روش‌های سریع بی‌حسی گفت: در مرکز آیت الله طالقانی (ره) از روش "بلوک عصبی تحت گاید سونوگرافی" برای بیماران بدحال اندام فوقانی بدون نیاز به بیهوشی جنرال انجام می‌گیرد که باید گفت این اقدام تنها در این مرکز انجام می‌شود. دکتر غلامی ضمن تاکید بر سالم، سریع و بی‌عارضه بودن این روش گفت طی پروسه بی‌حسی با این روش هوشیاری بیمار حفظ می‌گردد. دکتر غلامی با اعلام کمبود شدید متخصص بیهوشی ابراز داشت: در مرکز آیت الله طالقانی ارائه خدمت بیهوشی به صورت ۲۴ ساعته است و تعداد متخصصان بیهوشی در هر شیفت ۴ نفر می‌باشد که این خود موجب شده است که ارائه خدمت پیوسته در حال انجام باشد.  

دکتر غلامی در پایان با اشاره به حضور پزشکان مجرب این مرکز گفت: متخصصین بیهوشی در کنار سایر تیم درمان با پیگیری دلسوزانه همواره این موضوع را که بیمار با کمترین درد از اتاق عمل خارج شود را سر لوحه قرار داده اند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید