اخبار

بازگشایی بیمارستان ؛ کار بزرگ جهادی خادمان سلامت در ثلاث باباجانی

بازگشایی بیمارستان ؛ کار بزرگ جهادی خادمان سلامت در ثلاث باباجانی
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بازگشایی بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی خبرداد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فریبرز ایمانی در این خصوص گفت: جهت احداث بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی ۱۹ دستگاه کانکس ساندویچ پنل با ابعاد مختلف مجهز به سیستم های سرمایشی گرمایشی و تهویه مطبوع به مبلغ ۱۳ میلیارد ،ریال خریداری گردید.
 
وی اظهار داشت :جهت هتلینگ بیمارستانی کانکس های فوق همچون امکانات رفاهی، یخچال ، تلویزیون و ... مبلغ ۳ میلیارد ریال هزینه گردید.
 
دکتر ایمانی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع ایجاد گردید عنوان کرد: این مرکز دارای بخش‌ اورژانس مجهز به ۸ تخت بستری، اتاق عمل شامل واحد اسکراب ، دو تخت عمل و یک تخط ریکاوری، جراحی زنان با ۴ تخت بستری، جراحی مردان با چهار تخت بستری،اطفال با ۲ تخت بستری و یک تخت ویژه نوزاد و بخش زایمان با یک تخت زایمان و دو تخت بستری است.
 
 وی همچنین عنوان کرد: واحد های پاراکلینیکی بیمارستان شامل  :آزمایشگاه ، بانک خون ، داروخانه ، رادیولوژی وکلینیک تخصصی نیز دارای چهار اتاق پزشک و یک اتاق سونوگرافی است.
 
 به گفته وی واحدهای پشتیبانی این مرکز شامل: پذیرش ، ترخیص ، نگهبانی و واحد استرلیزاسیون، واحد امحاء زباله مجهز به سیستم امحای پسماند عفونی ، انبار تجهیزات پزشکی و دارویی است.
 
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه در محوطه این بیمارستان نسبت به استقرار ۶ کانکس کاملاً مجهز به امکانات رفاهی جهت اسکان پزشکان ،پارکینگ و فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی مجزا به تفکیک زن و مرد اقدام گردیده از تجهیز این مرکز به دیزل ژنراتور جهت استفاده در موارد ضروری نیز خبرداد.

 

 دکتر ایمانی با اشاره به راه اندازی سیستم اچ آی اس بیمارستانی در این مرکز گفت: یک دستگاه‌ سونوگرافی مدرن با سه پروب و ۲۰۰ قلم تجهیزات بیمارستانی خریداری و نصب گردیده است.

به گفته وی با احتساب ۳ میلیارد ریال تجهیزات اهدایی خیرین مبلغ ۱۸ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در این بیمارستان به کار گرفته شده است.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید