اخبار

نجات جان جوان از مرگ حتمی ، توسط تیم جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی(ره)/ قدردانی مدیریت مرکز از دکتر سهرابی بابت تشخیص به موقع

بیمارستان طالقانی کرمانشاه
🔰طی عمل جراحی اورژانسی بر روی فرد جوانی که با شوک هموراژیک و کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان مراجعه کرده بود ، بیمار از مرگ حتمی نجات یافت .

🔹️فرایند پذیرش تا انتقال به اتاق عمل وانجام عمل جراحی بدین صورت بود: دکترسهرابی با معاینه وهشدار به هنگام درخصوص وضعیت بالینی بیمار و مشورت با مدیر بیمارستان، بلافاصله جهت انجام عمل لاپاراتومی هماهنگی و بدون فوت وقت بیماربه اتاق عمل انتقال داده شد.

🔹️بیمار پس از پذیرش در اتاق عمل طی جراحی لاپاروتومی که در مرکز آموزشی درمانی آیت ا...طالقانی (ره) طی چندین ساعت تلاش مداوم انجام ️پذیرفت ، طحال بیمار خارج شده و پارگی و خونریزی شدید بموقع تشخیص داده شده و اقدامات لازم انجام شد و ضایعات ناحیه شکم و لگن ترمیم و از آثار مرگبار آنی و نیز عوارض وخیم آن با مایع درمانی و تزریق خون پیشگیری گردید .

🔹️خوشبختانه عمل بیمارباموفقیت کامل انجام پذیرفت و بیمار درکمال صحت ازبیمارستان ترخیص گردید.

🔹️در این رابطه دکتر فخری مدیریت محترم مرکز، از دقت و تشخیص به موقع دکتر سهرابی اسکرین جراحی که با توان تخصصی و آمادگی کامل در این مرکز به حمد ا... موفق به نجات جان بیمار گردید، تشکر و قدردانی نمودند.

روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)

۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید