اخبار

تشریح اهم پروژه های انجام شده واحد فناوری اطلاعات مرکز آ.د.ت آیت اله طالقانی(ره) توسط دکتر مهرداد سیفی ریاست محترم مرکز

بیمارستان طالقانی کرمانشاه.بیمارستان طالقانی کرمانشاهاتاق عمل بیمارستان طالقانی کرمانشاه مرکز آیت الله طالقانی کرمانشاه دکتر سیفی جراح پلاستیک بیمارستان طالقانی کرمانشاه جراحی پلاستیک و ترمیمی بیمارست
🔶 به گزارش روابط عمومی مرکز طالقانی، دکتر سیفی ریاست محترم مرکز اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد بیمارستان طالقانی، افزایش بهره وری و مدرن سازی سیستم های بیمارستان اقدامات متعددی توسط واحد فناوری این مرکز انجام شده است.

🔸وی افزود: با تلاش و پیگیری دلسوزانه تمامی کارکنان فناوری اطلاعات و با مسئولیت پذیری و تعهد قابل تقدیر آنان، برنامه ­ریزی دقیقی برای تحول در زیر ساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطی مرکز طالقانی انجام شده و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت حوزه فناوری به دقت تعین شده اند. هم چنین پیش نیاز های تبدیل مرکز طالقانی به یک بیمارستان مدرن با خدمات دهی آنلاین به بیماران فراهم شده و با تأمین و توسعه امکانات سخت افزاری و زیرساختی اکنون در حال دستیابی کامل به این هدف هستیم. 

🔷 قابل توجه است که این برنامه ریزی ها و اقدامات فنی در افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به بیماران و هم چنین ارتقای بهره وری پرسنل نقش اساسی داشته است. همچنین منجر به کاهش چشمگیز هزینه ها، تغییر فرآیندهای دستی و سنتی به روال های سیستمی و کامپیوتری، افزایش امنیت در فضای تبادل اطلاعات، دسترسی سریع تر و دقیق تر به داده ها و آمارهای اقدامات درمانی و مالی و اداری، حفظ بهتر داده های پرونده بیماران، سهولت دسترسی پزشکان به داده های درمانی با حفظ حریم خصوصی، پشتیبان گیری پیشرفته از داده ها و ارتقاء سرعت و کیفیت لینک های ارتباطی همراه با کمترین میزان قطعی بوده است .

🔹اهم این اقدامات به شرح ذیل می باشد:

1⃣نصب تجهیزات زیر ساختی مدرن و به روز رسانی تجهیزات موجود به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات فناورانه در کنار رعایت استانداردهای امنیت شبکه و پدافند غیرعامل.
2⃣ حذف تنگناهای شبکه و راه اندازی سیستم مانیتورینگ شبکه و اتاق سرور مرکز 
3⃣راه اندازی سرورهای ذخیره سازی مدرن و قابل اطمینان برای نگهداری مطمئن اطلاعات عظیم مرکز ، همراه با راه اندازی سیستم پیشرفته پشتیبان اتوماتیک از داده های مهم مانند سیستم های پکس، اتوماسیون، HIS، بایگانی مدارک پزشکی، مدیریت خدمات بیمارستانی و ...
4⃣راه اندازی سیستم مدیریت خدمات سازمانی ESM و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM شامل سیستم های مدیریت دانش، مدیریت اسناد، مدیریت دارایی ها و...برای استاندارد سازی و نظم بخشیدن به شیوه ارائه خدمات فناوری به دیگر واحد های بیمارستان.
5⃣راه اندازی سیستم تیکتینگ برای ثبت درخواست های پشتیبانی کاربران و پاسخ گویی سریع و دقیق به آنها.
6⃣راه اندازی پرتال های تحت وب برای ارائه خدمات به پرسنل داخلی و خدمت گیرندگان مرکز با محتویاتی شامل نظر سنجی، آموزش به پرسنل و بیماران، فرم های الکترونیک خدمت رسانی آنلاین.
7⃣تولید نرم افزارهای مورد نیاز واحدهای محتلف اداری، مالی و درمانی مرکز و تلاش برای جایگزین کردن ابزارهای مدرن سخت افزاری و نرم افزاری حوزه فناوری به جای سیستم های سنتی و دستی.
8⃣ اجرای سریع و دقیق دستورالعمل های فنی ارجاعی از دانشگاه در زمینه های تایمکس مرکزی، اچ آی اس، پکس، فرآیندهای مالی، بیمه ای و اداری، کنترل پرسنل، آمار و داده ها و سایر امور.

روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)
۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید