اخبار

️جلسه کمیته اخلاق بالینی با حضور هیئت رئیسه بیمارستان و جمعی از اعضای این کمیته در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید

️جلسه کمیته اخلاق بالینی با حضور هیئت رئیسه بیمارستان و جمعی از اعضای این کمیته در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید
🔰در این جلسه دبیر محترم کمیته گزارشی از عملکرد کمیته تشریح نمود و سپس آمارهای مربوط به ترخیص با میل شخصی و شکایات ثبت شده در سامانه شکایات مرکز طی سه ماه دوم سال به مدیریت و ریاست بیمارستان ارائه نمود. همچنین اعضا در خصوص موارد مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

🔹️به گزارش روابط عمومی دکتر مهرداد سیفی ریاست محترم مرکز با تاکید بر این مهم که بیمار در بیمارستان غیر از دردِ بیماری مشکل دیگری نباید داشته باشد اظهار داشت: ارتقاء حقوق انسانی همه اقشار اعم از پرسنل و بیمار، حفظ ارزش‌های اسلامی در مراحل روند درمان و تقویت ارتباط و همکاری مناسب در جهت ارائه خدمت با کیفیت و ارزان قیمت از اولویت‌های این کمیته باید باشد.

🔹️در ادامه دکتر فخری مدیریت محترم مرکز ضمن قدردانی بابت رضایتمندی ۹۰ درصدی بیماران از پرستاران و دیگر پرسنل افزود : پای درد دل بیماران نشستن و پیگیری خواسته‌های آنان حتی پس از ترخیص از اقدامات مثبتی است که صورت گرفته است که جای تحسین دارد.

🔹️مدیریت پرستاری آقای سجاد محمدی در ادامه بحث و تبادل نظر گفت: پرستاران ما شبانه روزی و دلسوزانه در حال خدمت به مددجویان هستند و اگرچه موارد معدودی گزارش می‌شود ولی بارها پس از بررسی علل شکایات دیده‌ایم موارد مطرح شده اساساً در حیطه وظایف کادر پرستاری نبوده و صرفاً ناشی از اشکالات فرایندی و سیستمی است.

🔹️از مهمترین نکات حائز اهمیت مطرح شده در جلسه کاهش تعداد شکایات نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل و همچنین افزایش شاخص رسیدگی آنی و در اسرع وقت به شکایات می باشد. 

🔹️در این جلسه مصوباتی جهت رفاه حال مراجعین بیمارستان و افزایش رضایت مندی آن ها تصویب گردید.

🔹️درپایان دکتر سیفی از سرکارخانم واحدی مسئول شکایات مرکز بابت پیگیری های دقیق و ارائه ی کامل ایشان تشکر و قدردانی نمودند.

روابط عمومی بیمارستان آیت ا... طالقانی (ره)
کمیته
کمیته
کمیته
کمیته

۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید