اخبار

رئیس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی آیت اله طالقانی(ره) از ارائه ۴۷۲۷ خدمت از ۲۹ اسفند تاکنون خبر داد .

رئیس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی آیت اله طالقانی(ره) از ارائه ۴۷۲۷ خدمت از ۲۹ اسفند تاکنون خبر داد .

دکتر مهرداد سیفی رئیس مرکز طالقانی ازارائه ۴۷۲۷ خدمت از ۲۹ اسفند تاکنون خبرداد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی آیت اله طالقانی(ره) از ارائه ۴۷۲۷ خدمت از ۲۹ اسفند تاکنون خبر داد .
دکتر مهرداد سیفی رئیس مرکز در گفتگو با روابط عمومی گفت: مرکز آیت اله طالقانی(ره) به عنوان مرکز ترومای استان همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز فعال است و با توجه به فعال بودن این مرکز در این ایام از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا صبح ۶ فروردین سال جاری به حدود ۱۰۰۰نفر خدمت رسانی انجام داده است.

ستاد نوروزی

 

دکتر مهرداد سیفی رئیس مرکز در گفتگو با روابط عمومی گفت: مرکز آیت اله طالقانی(ره) به عنوان مرکز ترومای استان همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز فعال است و با توجه به فعال بودن این مرکز در این ایام از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا صبح ۶ فروردین سال جاری به حدود ۱۰۰۰نفر خدمت رسانی انجام داده است. که از این تعداد ۵۴۷ نفر به طور سرپایی مداوا شدند و ۴۳۸ بیمار نیز برای ادامه روند درمان در بخش‌های درمانی بستری شدند. و در مجموع ۴۷۲۷ خدمت اعم از اقدامات تشخیصی درمانی و مراقبتی در این مرکز به مراجعین ارائه شده است. رئیس مرکز طالقانی ضمن تاکید بر فعالیت شبانه روزی اتاق عمل‌های این مرکز حتی در تعطیلات نوروزی آمار اعمال جراحی انجام شده تاکنون را ۹۳۶ پروسیجر اعلام نمود و گفت: در لحاظ نمودن این تعداد باید دقت کرد که ممکن است بر روی یک بیمار چند سرویس جراحی انجام شده باشد. وی در ادامه گفت: پیش از فرارسیدن ایام نوروز و آغاز به کار ستاد نوروزی مرکز طوری برنامه‌ریزی شد که هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی خدمات درمانی لازم را دریافت کنند دکتر سیفی رئیس مرکز با اشاره به اینکه با تلاش همکاران و پرسنل زحمتکش این مرکز تمام خدمات پاراکلینیکی شامل رادیوگرافی ct اسکن، سونوگرافی و... برای بیماران ارائه می‌شود گفت: در این مدت ۳۷۹۱ خدمت پاراراکلینیکی نیز ارائه شده است.  

در پایان دکتر سیفی ضمن تشکر و قدردانی از تمام پزشکان و کارکنان شاغل در این مرکز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در ایام نوروز تمامی سرویس‌های جراحی عمومی، ارتوپدی، نوروسرجری، فک و صورت و پلاستیک و ترمیمی در این مدت فعال میباشند.

۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید